
Voor de lancering van het nieuwe glow serum van Clinique pakten we groots uit. In opdracht van Bolt Amsterdam creëerde Vision2Watch een interactieve bar die volledig in Clinique-stijl was aangekleed. Op de bar stonden vijf flesjes van het nieuwe serum. En hier komt het beste gedeelte: zodra iemand een flesje oppakte, verscheen er een projectie op de bar met informatie over dat specifieke serum. De info bleef precies lang genoeg zichtbaar om nieuwsgierigheid te wekken en de boodschap over te brengen. Een productlancering die je niet alleen zag, maar bijna kon voelen. 🧡

125 Jaar Euroveiling, en Vision2Watch was erbij! Mijlpalen zijn er om gevierd te worden—en wat is een betere manier om 125 jaar Euroveiling te vieren dan met een onvergetelijke ervaring? Namens Jada Events bvba installeerden wij een interactieve vloer die bezoekers verwelkomde in echte Euroveiling-bloemenstijl. En wat was het resultaat prachtig! Geïnteresseerd in onze interactieve vloer voor jouw volgende evenement? Neem contact met ons op!